MOP pozitivní
OOO
Dobrý den, syn je uživatelem THC. Při testech, které ho nutíme provádět ale vyšel i MOP jako pozitivní. Pro jistotu jsme opakovali test po týdnu, ale se stejným výsledkem. Podle jeho slov nic jiného kromě THC neužívá a neužíval. Je to možné??? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
děkuji za dotaz a důvěru. Možné to rozhodně je, neboť volně prodejné testy z moči jsou pouze orientační a falešná pozitivita (i negativita) se může vyskytnout. Na vině může být vada testu, špatné skladování či manipulace s testem nebo užívané léky. Spolehlivý a přesný výsledek Vám poskytne výhradně laboratorní test.
Ve Vašem případě bych se spíše zeptala, zda máte nějaké podezření, že syn užívá opiáty (či jiné drogy kromě THC)? Řešíte situaci i jiným způsobem (např. návštěvou odborné poradny) než testováním?
Vilma Šilarová