Jednou feťák, pořád feťák..
Raven
Přítel byl kdysi závislí na pervitinu. Přestal \"až kvůli mne\". Čekáme spolu dítě, máme společnou domácnost a tvrdí mi, že nebere. Ale občas vykazuje známky \"sjetého člověka\". Možná je to jen vsugerace ze strachu, možná opravdu zase bere.. Je to téměř rok co jsme spolu. Poslední dávku si prý dal koncem minulého září. Jít na krevní testy odmítá (tvrdí že má strach z jehel) a test z lékárny se koupit bojím. Mohla bych se rozhodnout otestovat ho v nesprávnou chvíli a vyšel by negativní. Jak bych postupovala kdyby vyšel pozitivní jsem pevně rozhodnutá. Potřebuji jen poradit, pomoci.. Jak poznám zda mi lže a je dál na piku, nebo mám věřit že opravdu přestal a je \"čistý\"..? Poraďte prosím. Jsem bezmocná.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Chápu Vaše obavy. Netuším, kde žijete, ale pokud je Vám dostupná Praha, doporučuji obrátit se na naši specializovanou Poradnu určenou partnerům, rodičům apod., kontakt uvedu níže. V osobním kontaktu budete mít více prostoru se lépe a účinněji poradit jak vhodně postupovat v danné situaci dál. Je důležité mít více ucelených informací. Také můžete být s kolegyní v průběžném kontaktu a průběžně konzultovat co bude třeba. Možná jsou Vaše podezření bezpředmětná, možná také ne... Testování blízkých osob se nemusí vždy potkat s pochopením testované osoby, může to navodit pocit nedůvěry apod... o všem doporučuji nejdříve pohovořit s kolegyní a společně naplánovat přípravu na obě možnosti výsledku případného testování. Nejenom, že se poradíte jak dál, doplníte informace, ale především i získáte nezbytný druh podpory,což s ohledem na Váš současný stav je neméně důležité.
Pokud žijete někde úplně jinde, napište znovu a upřesněte region a dobře dostupná města, pokusím se vyhledat jiné vhodné zařízení se kterým byste se mohla spojit a spolupracovat. Nemusíte se ničeho obávat, tyto poradneské služby jsou nazávazné a zcela bezplatné.
Zde přikládám základní obecné informace pro blízké osoby uživatelů, můžete si je zatím prostudovat:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email:        rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby (PO až PÁ 9.00-19.00). Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně. Více informací naleznete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zatím se mějte hezky, buďte na sebe opatrná.Pokud nebudete něčemu v odkazech rozumět, klidně pište. V případě jiného kontaktu, také.
S pozdravem MK