Rychle zkoncovani s marihuanou
Henry
Ahojte, marihuanu jsem mel poprve uz pred peti lety, pak jsem prestal a zase zacal atd., ted kourim v kuse dva mesice a uz nemuzu dal. Chci se zeptat jestli telu budou chybet ty latky obsazene v marihuane a jestli me toto rychle abstinovani muze nejak ohrozit.
Dekuji za vysvetleni :-)

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
v případě, že vysadíte marihuanu po 2 měsících intenzivního kouření, tak s největší pravděpodobností pocítíte její nedostatek. Nemusíte se ale bát nějak zvlášť zásadních fyzických abstinenčních příznaků. Při užívání marihuany není výrazná fyzická složka závislosti, co znamená, že po jejím vysazení budete pociťovat potíže spíše psychického rázu /neklid, můžou se objevit problémy se spánkem atd.) Prostě budete pociťovat, že Vám chybí něco na co jste byl do této chvíle každodenně navyklý. Z toho, že by jste se striktním vysazením marihuany ohrozil zdravotně, ale strach mít nemusíte - to Vám nehrozí.
Zkuste si promyslet, zda byste nestál o to s někým o svém plánu a pak i o průběhu samotné realizaci vysazování marihuany mluvit. Jedná se sice o tzv. „lehkou" drogu, ale opustit její každodenní užívání nemusí být vůbec jednoduché. Pokud byste o to stál, tak napište, které větší město máte dostupné a zašlu Vám kontakt na konkrétní zařízení.
Jako další možnost pro Vás mě ještě napadají stránky www.koncimshulenim.cz , kde v současné chvílí probíhá pilotní provoz online léčby. Možná by to pro Vás taky mohlo být zajímavé.
Zatím se mějte dobře a kdybyste se potřeboval na něco doptat, tak znovu napište.
Miroslav Giljan