Pomoc
trix
Dobrý den rád bych se zeptal jak je možné ,že když si zakouřím marihuanu tak mám špatné stavy začnu mluvit jak kdybych byl homosexuál zhorší se my sluch a mnoho dalších věcí.. Mezitím kámoši jsou v pohodě smějou se a já radši nekomunikuju koukám doblba jak je to možné..?

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
budu předpokládat, že celý Váš dotaz myslíte vážně. To, že na Vás marihuana působí jinak než na Vaše kamarády je celkem normální. Normální je i to, že Vám stav po užití marihuany nevyhovuje. Ne každému marihuana s jejími účinky způsobuje příjemné stavy. Někdy se člověk může díky marihuaně dostat i do paranoických a úzkostných stavů, v nejhorších případech dokonce i do toxické psychózy. Stavy uzavření se do sebe, přemýšlení o všem možném a obtížnější komunikování se svým okolím v průběhu intoxikace může užití marihuany také způsobit.
Pokud Vám stavy, které zažíváte na marihuaně nejsou příjemné, tak by to pro Vás mohl být důvod, proč jí znovu neužít.V případě, že Vám intoxikace není příjemná, tak je dost zbytečné se do ní nutit a zažívat nepříjemné pocity.
Zkuste si promyslet, zda Vám užívání marihuany i něco dává a zda by nestálo za to s ním skončit.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan