ADIPEX RETARD
valmy
Dobry den chtěl bych se zeptat na lek Adipex retard udajně ma obsahovat latku fenmetrazin ktera ma pusobit stimulačně... Konkretně by mě zajimalo davkovaní, kolik toho člověk ma snist aby se projevili učinky stimulantu a zarověn to nebylo nějak vyrazně nebezpečny pro tělo.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Děkuji za důvěru a dotaz. Lék Adipex retard je anorektikum, lék na hubnutí, obsahuje fentermin, nikoli fenmetrazin, látku, která se vyráběla dlouhá léta ještě v tehdejším Československu. Používal se původně stejně, jako Adipex na hubnutí. Účinky Fenmetrazinu byly ale daleko silnější. Fenmetrazin se začal průmyslově vyrábět v roce 1954, v našich krajích jej začalo zneužívat v 60. letech. pro jeho silné a dlouhotrvající psychostimulační účinky velmi podobnným amfetaminu a pervitinu, snadnou dostupnost, čím dál více lidí napříč celým sociálním spektrem. Byl obsažen i v dalších lécích, například v Bromadrylu F, který stál pár korun. K dostání byl na běžný lékařský předpis. Zhruba od poloviny osmdesátých let byl fenmetrazin v ČSSR zařazen na seznam psychotropních látek a vydáván pouze na opiátový, přísně kontrolovaný recept, přesto, že nešlo o opiát. Krátce na to se přestal v ČSSR vyrábět. Jestli se chystáte Adipex užívat, měl byste počítat s riziky, jakými jsou kromě vzniku závislosti, pokud je nesprávně užíván, poruchy metabolismu i psychické problémy, v krajním případě i smrt. Adipex je lék, který můžete v lékárně koupit pouze na recept vypsaný příslušným lékařem. Jeho prodej a distribuce překupníky je tedy nelegální. Adipex také může při orintačním testování, například při silničních kontrolách, vyvolat falešnou pozitivitu na amfetaminy a MDMA. Náplní práce naší poradny je pomáhat všem lidem, kteří jsou nějakým způsobem ohroženi drogou. Návodům na zneužívání a výrobu drog s vyhýbáme. Kdybyste se potřeboval ještě na něco, kromě zmíněných témat doptat, kdykoli napište.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.