Substituce
krysaeva
Děkuji za odpověd na můj předchozí dotaz 511844, v K - centru jsme již byly několikrát, pracovnice substituci doporučily a naposledy objednaly dceru do Červeného Dvora s ujištěním, že zde substituci provádí. Bohužel toto se nezakládalo na pravdě. Tam podávali dceři magnezium. Ta utekla, nevydržela. Je závislá již 8 let. Přestává stejně dlouho, vidím že velmi trpí bojím se, že si něco udělá. Již nikomu nevěří ani K-centru. Proto jsem hledala jiné možnosti. Jediné co ještě nezkusila je substituce, k té se upíná, ale opravdu nevíme jak se do tohoto programu dostat, kam se obrátit. K - centrum zklamalo. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Mrzí mě, že máte špatnou zkušennost. Možná šlo o nedorozumnění...
Substituční léčba je jednou z možností léčby závislosti na opiátech - poskytují ji i praktičtí lékaři. Možná by stálo za to, poradit se s praktickým lékařem, zda není v blízkosti nějaký jeho kolega, který se se substitucí zabývá...
U Vás nejblíže jsou tato specializovaná zařízení:
Soukromá psychiatricko-psychoterapeutická ordinace Lékařský dům Ema
Hlavní 263, 353 01 Mariánské Lázně
Telefon: 354 692 253, 602 226 536,
725 822 083
E-mail: janfreml@quick.cz
mapa
Centrum substituční terapie
Myslbekova 4, 360 01 Karlovy Vary - Tuhnice
Telefon na lékaře: 353 230 878
Telefon pro objednání: 776 575 741
mapa
http://www.substitucni-lecba.cz/karlovarsky-kraj
V databázi kontaktů v rámci celé ČR jsou tato zařízení: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/ (do kolonky Druh zadat Substituční léčba, sama uvidíte možnosti...
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem MK