Subotex , metadon
krysaeva
Dobry den dcera je zavisla na heroinu jiz několikrát utekla z detoxu /pry ji bylo zle/, kde ji mohou ordinovat substitucni léčbu, zatím ji nikdo tuto moznost nenabídl. Jsme z Chebu

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Bohužel, přímo v Chebu, jsem žádnou možnost substituční léčby nenalezla...
http://www.substitucni-lecba.cz/karlovarsky-kraj
Nicméně, jistě nic nezkazíte tím, když se dojdete poradit do Káčka u Vás. Pracovníci Kontaktního centra mají jistě komplexnější informace o síti drogových služeb ve Vašem kraji.
Kontaktní centrum, o. s. KOTEC
Kostelní náměstí 15
Cheb
telefon: 739570108
Bc. Zuzana Skálová
http://www.kotec.cz
Webové poradenství K-centra: http://www.kotec.cz/k_centrum/cheb/sluzby
Ano, během abstinenčního syndromu při pobytu na detoxifikační jednotce bývá zle, to bohužel k odvykání patří a o tom je závislost. Možná než celá substituční léčba, by stačilo to jednou vydržet do konce a neodcházet z detoxu dříve. Nemůžu samozřejmě takto na dálku, bez osobního kontaktu a s minimálním množstvím informací posoudit míru závislosti Vaší dcery, ale předpokládám, že pokud by byla dlouhodobobou uživatelkou drog opiátového typu, na které vzniká fyzický návyk, bez příznivé prognózy abstinovat bez substituce, jistě by ji tato možnost byla nabídnuta... Netuším do jaké míry jste o substituci informovaná, možná by nebylo od věci opravdu navštívit Káčko (kontakt výše) a v osobním kontaktu využít poradenských služeb pro rodinné příslušníky závislých osob. Ničeho se nemusíte obávat, jde o nezávazné služby, které mohou být i zcela anonymní a jsou bezplatné. Můžete se jen informovat pro možnostech pro dceru, doplnit si chybějící informace, doptat se na to co Vás zajímá, poradit se jak s dcerou vhodně komunikovat a tím ji třeba lépe motivovat k tomu, aby v léčbě setrvala. Někdy je pro blízké osoby závislých osob velmi těžké orientovat se v tom, co je při pomáhání vhodné, co nevhodné, jaká nastavit pravidla atd... Je toho v tomto případě opravdu mnoho co je dobré vědět a čeho se držet, proto je velmi důležité být s odbornou pomocí v průběžném kontaktu a mít tak monžost konzultovat nově vzniklé situace a tím vlastně i získávat průběžnou podporu. Není to snadná situace, nemusíte na to být sama...
Zatím se mějte hezky. Přeji, ať se vše začne ubírat lepším směrem. Pokud budete potřebovat, klidně zase napište. Držím palce!
S pozdravem MK