zivotni situace
vopo
Dobry den,nedokazu zit tak,abych byl stastny a spokojeny.Mam financni a rodinne problemy, kourim marihuanu.V posledni dobe se mi nedari.Chci se naucit zit bez drog,sam si pomoct nedokazu.Potrebuji poradit,jaky ma byt nyni muj prvni krok.Dekuji za odpoved

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
na začátek by bylo nejvhodnější abyste si zašel na konzultaci do nejbližšího kontaktního centra a s pracovníkem centra konzultoval Vaše potíže a možnosti řešení. Konzultace s člověkem, který vidí Vaší situaci s odstupem Vám může pomoci nahlédnout na ní z jiného úhlu pohledu. Konzultace Vám také může pomoct s utříděním si co je v této chvíli pro Vás nejdůležitější k řešení.
Pokud znovu napíšete, které větší město máte dostupné, tak Vám pošlu kontakt na konkrétní zařízení. Případně si ho můžete zkusit vyhledat sám na stránkách www.drogy-info.cz v mapě pomoci.
Zatím se mějte dobře a kdybyste se potřeboval na něco doptat, tak znovu napište.
Miroslav Giljan