barva moči po poziti pervitinu
danaskyca
jaka je moč po poziti pervitynu je spise tmava jde o to zejsemzistila ze pritel uziva pervityn ale nevim jak seto da zjistit jinak nez testem

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Díky za důvěru a dotaz. Barva moči přímo s užitím pervitinu nesouvisí. Tmavší moč mohou mít lidé například při onemocnění. nebo poškození jater, ale i z mnoha dalších důvodů. Příklad, po červené řepě bývá moč dokonce hnědočervená... Tmavší moč může mít každý člověk, který zanedbal pitný režim, atd. Jediný dostupný způsob, jak můžete ověřit užití pervitinu je podobně, jako u ostatních drog, tedy testováním z moči a slin, případně z krve. Nejspolehlivějším testem je laboratorní spektrální analýza na chromatografu, takový test je ale poměrně drahou záležitostí. Naopak jednorázový test na pervitin, který prokáže užití zhruba do 3 - 7 dní od užití, při intenzivnějším a častějším užívání až 21 dnů od posledního užití, se dá v lékárnách, nebo přes internet koupit za cenu od 35 Kč.
Netuším, jak vypadá Váš vztah s přítelem, předpokládám, že pokud drogy užívá, nebude s testem souhlasit. Obávám se, že pokud přítel pervitin skutečně užívá, budou problémy eskalovat. Pokud byste se ještě potřebovala na něco doptat, nebo měla zájem zjistit, co všechno v náročné situaci (o které víme minimum), ve které se nalézate případně můžete dělat, napište.
Přeji Vám i příteli vše dobré,
Amrit Sen.