jak se muze syn lecit bere pervetin a travu
jana
dobry vecer muj syn bere drogy asi 2 roky bere pdrvetin a travu stridave muj sym se chce lecit je mu 18 let je si vedom ze droga je spatna vec chce pomoc prosim pomocte nam poradte nam na koho se mame obratit jsme z teplic severni cechy predem dekuji za odpoved

Odpověděl: Veronika Šindelářová
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Přímo v Teplicích se můžete obrátit na kontaktní centrum. Níže uvádím kontakt, lepší je si nejdřív telefonicky domluvit schůzku, aby pro Vás měli pracovníci centra dostatek času a mohli jste v klidu probrat Vaši situaci.
Kontakt:
KONTAKTNÍ CENTRUM TEPLICE
Doubravská 122/5
Teplice
415 01
mobil: +420 602 414 911
tel.: +420 417 530 788
email: kc-teplice@wl1.cz
http://www.wl1.cz/teplice.html
Pracovníci kontaktního centra Vám pomůžou zorientovat se v možnostech léčby, vybrat vhodný typ léčby pro Vašeho syna a mohou Vám pomoci ji zajistit. Zároveň mohou poskytnout potřebnou podporu celé Vaší rodině v této náročné situaci. Služby jsou bezplatné, nezávazné a mohou být i anonymní. Je skvělé, jestli je Váš syn motivován k léčbě. Je normální, že odhodlání ke změně může u uživatele drog kolísat a měnit se. Pokud by Váš syn odmítl navštívit s Vámi kontaktní centrum, můžete jeho služby využít i sami jako rodiče. Pracovníci v kontaktním centru Vám mohou poradit, jak dále postupovat, jak se k synovi chovat a jak ho nadále motivovat k léčbě. Nezůstávejte v této situaci sami, je to velmi náročné.
Přeji Vám, Vašemu synovi a celé rodině hodně štěstí a brzké zlepšení situace. V přípdě potřeby se na nás můžete znovu obrátit.
S pozdravem,
Veronika Šindelářová