pervitin
radek777
Dobry den,rozesel sem s pritelkyni 18 let ja 27let,ale ne kuli drogam nez sem zjitil proc,neunes sem to jeji chovani,ale druhej den me znamy upozornil na drogy,a pervitin mi vsechno potrvdil,vsechno tam sedi,i psanicko jsem nasel ktery mam potvrzeny od znameho ze v tom byl asi pervitin,dela servirku v centru,v patek sem ji sebral klice,kdyz sem zjistil ze to delaj drogy vsechno,tak sem ji napsal at se vrati,najem platit nemusi,a ze zacnem odznovu na coz vubec nereaguje a odpoved nic,na otazky zda bere napise ze nebere a jeste stoho ma srandu,zjistil sem od jeji mamy ze uz brala driv a lecila se,jeji mama si za ni jede promluvit jeste dnes,ale nevim zda to bude platne kdyz bude najeta,kamarad co to bral rikal ze se s clovekem co je na tom neda vubec bavit,mam strach i z jeji mamy,jelikoz ji rikala lzi jak na ni rvu atd..,coz se ani jednou nestalo,aby ji pak verila ze ja sem nakej magor a ona vlastne ta chudinky, spise mi prislo ze verila co ji rekla dcera,ted ji napovida buh vi co,a kdyz me zacne ignorovat i jeji mama,tak nebude v podstate asi uz zadna sance ty holce dostat rozum do hlavy..,jinak bere to minimalne 1,5 mesice,od doby co ji znam,nez sem si slozil stripky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Váš příspěvek i skrytá poznámka jsou velmi obsáhlé. Chápu, že jste z celé této situace rozčarován, nevíte si rady a hledáte vhodné řešení, také jistě odpovědi na plno svých otázek...
Zde, v přiloženém odkaze můžete prozatím prostudovat základní obecné inforamce pro blízké osoby závislých osob: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Dále doporučuji obrátit se na kolegyni /kontakt níže/, která se specializuje na práci s rodinnými příslušníky osob závislých na nelegálních drogách. V osobním kontaktu budete mít prostor probrat vše co je třeba, poradit se jak vhodně pokračovat dále, jak komunikovat, doplníte si informace...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon:     284 824 234, 739 268 527
Email:        rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Provozní doba: PO až PÁ 9:00 - 19:00 (nutné objednání předem)
Veškeré služby jsou poskytovány bezplatně. Více info naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zatím semějte hezky, pokud by nějaké info v odkazech nebylo jasné, klidně zase napište. Také budu ráda, když dáte vědět jak se vše dál vyvíjí. Přeji dostatek sil.
S pozdravem MK