Dotaz
Lucka
Dobrý den,
minulý týden jsem byla v hospodě s přáteli. Vypila jsem čtyři pivaplus asi osm panáku zelený(vím, že to je hodně,ale pro mě tolik alkoholu,že nezvracím). Tentokrát si ale od desíti vůbec nic nepamatuji až do rána. Domů jsem přišla v jednu ráno. Ráno jsem se vzbudila a zjistila jsem, že jsem se sprchovala oblečená před sprcovým koutem, ale do sprchového kouta jsem se vyzvracela, nedokázala jsem se trefit do dveří, v chodbičce jsem narážela do zdi, spadla jsem na hranu postele hlavou a vyzvracela se přímo do postele. Prostě jsem vůbec o sobě nevěděla. Nikdy jsem tento stav neměla po alkholu. Mám podezření, že mi něco dali do pití. Je to možné? Mamka říkala, že jsem byla ztuhlá a nemohla jsem vůbec mluvit. Druhý den mi bylo velice špatně, měla jsem zimnici, na zvrcení mi bylo a hrozně mě bolela hlava. Myslíte si,že toto mohl způsobit jen alkohol??
Moc děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Lucie,
zřejmě nedopatřením jste svůj dotaz zadala 2x. Dotaz vedený pod kódem číslo 518051 je již odpovězen, pro jistotu odpověď kopíruji i sem. MK
Zdravím Vás.
No, po pravdě řečeno máte velké štěstí, že to dopadlo takto. Mohla jste se zadusit zvratkami, vdechnout vodu apod... Zdali Váš stav zapříčinil ,,pouze" alkohol nebo i něco jiného, bohužel takto přes internet nejsme schopni rozeznat. Dle toho co jste popsala by to klidně mohl být ,,pouze" alkohol, ale stejně tak by to mohlo být i ,,něco navíc".
Netuším, z jakého důvodu Vás napadlo, že Vám mohl někdo něco hodit do pití. Byla jste v přítomnosti lidí, u kterých se to dá předpokládat? Tímto bych ráda apelovala na větší pozornost s kým se stýkáte a s jakými lidmi sedíte u stolu. Přátelé, kteří by byli schopni něco takového udělat, zřejmě nejsou to pravé...
Doufám, že Vám již je dobře. Buďte na sebe opatrná, jak ve vztahu k alkoholu, stejně tak s kým za to stojí trávit čas. Pokud byste měla potřebu napsat nebo byste měla dojem, že Vám můžeme pomoci i nějak jinak (např. zprostředkovat kontakt na odborníka, se kterým byste si mohla pohovořit) klidně se ozvěte.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem MK