Psychické problémy
585111
Dobrý deň , asi pred 4 mesiacmi som prví krát užil malé množstvo marihuany , pri ktorom som sa cítil veľmi zle mal som pocit nepokoja a silný pocit úzkosti. Asi o 3 týždne neskôr som dostal rovnaké pocity úzkosti. Keď tieto pocity neustupovali navštívil som psychológa. O príhode z marihuanou som mu nepovedal nič ale pocity úzkosti prestali. No stále cítim pocit nevyrovnanosti a nepokoja. Môže za to ten zážitok z marihuanou ? A môže to biť niečo vážnejšie ? Od vtedy som neužil marihuanu ani žiadnu inú drogu a ani nechcem. A neviete mi poradiť čo mám v tejto situácií robiť ďalej ? Ďakujem za pomoc.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je dost možné, že marihuana spustila nějaké potíže, ke kterým máte dispozici. Rozhodně bych Vám doporučovala drogám se beze zbytku vyhnout, ale to se zdá, že děláte. Tak byste měl předejít zhoršení nebo navrácení potíží. Pokud se ještě stále necítíte tak úplně ve své kůži, zajděte za psychologem znovu. Většinou jedna návštěva nestačí. Jednou už Vám pomohl, tak to zkuste i dál. Bylo by samozřejmě ideální, kdybyste v něj našel takovou důvěru, že byste mu mohl říct i o marihuaně, aby věděl vše. Nezbytně  nutné to ale není.