dosažení léčby mladistvého syna
motas
Dobrý den,náš 17letý syn během posledního roku výrazně zhubl,je podrážděný a ráno nechce vstávat do školy.Nepřipouští,že ma problem a odmítá se o tom bavit.Jediné co ho zajímá je jestli dostane nějaké peníze na víkend.Měli jsme fajn vztah a mohli jsme spolu mluvit o čemkoliv,bohužel to zmizelo.Našli jsme v jeho tašce brčko a pytlíček se zbytkem bílých krystalků...jednou zas 3 tabletky,zřejmě extáze...když nechal na počítači otevřený Facebook,psal tam vše otvřeně s kámošema.Domníváme se,že šnupe Pervitin a nevíme jak to řešit.Proto se ptáme jaké páky můžeme použít na dosažení abstinence,když on se staví na zadní. Dekujem za radu

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud syn ještě žije s Vámi, je na Vás finančně závislý a není plnoletý, máte teoreticky dost možností, jak na něj zapůsobit. Bohužel ne na každého platí to samé, univerzální recept na takovou situaci není. Nejlepší by bylo, abyste se došli poradt osobně do některého z center, která poskytují pomoc rodinám s drogovou problematikou. Tam můžete dopodrobna probrat Vaši situaci, vzájemný vztah. co už jste vyzkoušeli atd. Tím způsobem se nejrychleji doberete toho, jak dál.
Pokud byste nevěděli, kam se obrátit, napište nejbližší město, pošlu Vám kontakt. Pokud syn nebude chtít jít s Vámi, nenuťte ho, jen mu sdělte, že se o situaci jdete poradit k odborníkovi, protože už ji považujete opravdu za vážnou.Možná pak bude sám zvědavý, co se tam dělo...