Pomoc
espe666
Dobrý den,
asi před čtyřmi měsíci jsem se s kamarádkou rozhodla zkusit pervitin. Od té doby jsem ho začala užívat téměř pokaždé, když byla příležitost. Někdy víc, někdy méně. Bohužel jsem se v posledním měsíci dostala do takové situace, kdy jsem pervitin začala brát skoro každý den a následovaly psychické problémy, problémy s rodinou a přáteli. Jsem zlá, agresivní, přecitlivělá, paranoidní a často mívám bezdůvodné záchvaty breku, vzteku nebo deprese. Chci s užíváním přestat, dokud je ještě čas, než abych si způsobila horší problémy a zároveň si o tom promluvit s někým, kdo tomu rozumí.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
pocity a stavy které popisujete,skutečně s největší pravděpodobností souvisí s užíváním pervitinu. Je skvělé, že jste se rozhodla začít potíže způsobené pervitinem řešit. Píšete, že byste stála o to, promluvit si s někým, kdo se drogové problematice věnuje. Na začátek by bylo fajn abyste si zašla do kontaktního centra, které poskytuje svoje služby uživatelům návykových látek. Kontaktní centra poskytují svoje služby bezplatně a konzultace může proběhnout i anonymně, takže se nemáte čeho obávat. V závěru mojí odpovědi Vám posílám kontakt na dvě kontaktní centra v Praze. Vyberte si jedno z nich a domluvte si schůzku. Konzultace s pracovníkem centra Vám může pomoci ujasnit si co byste vlastně potřebovala. Zda například uvažovat o léčbě, případně o jaké apod.
Zatím se mějte dobře a kdybyste se potřebovala na něco doptat, tak znovu napište.
Miroslav Giljan
Kontaktní centrum Sananim
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 283 872 186
Fax: +420 283 872 258
e-mail: kacko@sananim.cz
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Kontaktní a poradenské centrum závislostí STAGE 5
Mahenova 4
Praha 5
150 00
Telefon: 257 217 871
Mobil: 605 319 926
Po.-Pá: 13:00 - 18:00
Email: stage5@progressive-os.cz
Web: www.progressive-os.cz