Zápach
Zvědavka
Z jednoho bytu u nás v domě se line neuvěřitelný zápach, sotva dotyčná osoba otevře dveře a to bydlí ob jedno patro výše, ten zápach je jako zatuchlina, ale v životě jsem nic takového necítila, takže si myslím, zda je nějaký podobný pach při výrobě drog. Navíc je to takový zápach, že poznám, že ta osoba přede mnou prošla v otevřeném prostoru. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Nejprve ke skryté poznámce - bohužel, na emaily odpovědi neposíláme, odpovídáme pouze prostřednictvím této poradny.
Výroba drog má specifický zápach. To, co se u Vás v domě děje nelze poznat na dálku a s minimálním množstvím informací. Jelikož výroba drog je chemický proces a dle typu drogy je k výrobě třeba určitých chemikálií, spíše než zatuchlostí je zápach výrazný právě po nich. Samozřejmě je možné, že v bytě se drogy vyrábí, ale možná také vůbec ne. S určitostí Vám to neřekneme. Spíše než zápachu, který je těžko popsatelný, se zkuste zaměřit na jiné prvky, které jdou popsat. Například jak vypadají osoby, které v bytě žijí, jestli neprojevují nějaké ne zcela běžné prvky chování, jací lidé je navštěvují a v jakých frekvencích apod...
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem MK