Nefunkcni pervitin
Pool77
Dobře ráno chtěl bych se zeptat jak je možný když do sebe aplikuji pomalu něco k gramu pervitinu a nic to semnou pomalu nedělá. Když by to byl špatný tak neřeknu. Ale v mém okolí to užívá docela dost lidí k jsou všichni spokojený. Můžete mi prosím říct nebo odepsat jak je to množe nebo čeho to je příčina . Děkuji Pool77

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Cením si důvěry, se kterou se obracíte na naši poradnu. Reaguji na to, co píšete ve skryté poznámce, nemáte se za co omlouvat. Naopak, je dobře že jdete po příčinách Vaší nespokojenosti. Pokud užíváte stejný "materiál" jako lidé ve Vašem okolí, a ti jsou s jeho účinky spokojení, bude s největší pravděpodobností "nefunkčnost" pervitinu zaviněna Vaším užíváním samotným. Mám na mysli dlouhodobější časté užívání. Není na tom nic zvláštního. Vaše tělo i psychika už nemá odkud brát. Proto Vám doporučuji vysadit na co nejdelší dobu. Měl byste spát, odpočívat, pravidelně a dostatečně jíst, pozor na přejídání. Zkuste nenahrazovat pervitin jinými drogami ani alkoholem. Nezapomínejte na ovoce a zeleninu, k rychlejšímu zotavení Vám může pomoci i trojkombinace vápník - hořčík - zinek v doporučených množstvích, kterou běžně koupíte v každé lékarně. Dodržujte pitný režim, lepší více nealkoholických tekutin, než méně. Pokud byste měl potíže s usínáním, nebo Vás trápila nervozita, uvařte si a pijte čaj z meduňky, který rovněž koupíte v lékárně i běžných obchodech. Naordinujte si příjemnou pravidelnou fyzickou zátěž. Kdyby se Vám nedařilo vysadit pervitin a přerušit užívání, ozvěte se, můžeme se společně podívat na to, co s tím dál. Pokud byste získal zájem o to, jak abstinenci udržet, můžeme Vám poslat kontakty na zařízení a služby, které Vám bezplatně i anonymně poskytnou podporu, poradenství a pomoc ve Vašem okolí a dosahu.
Držím palce, dejte se do kupy. Kdykoli napište.
Amrit Sen.