zbavení závislosti
gabina
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat kam se obrátit,když jsem zjistila,že je partner závislý na pervitinu.je v takovém případě možnost léčit se ambulantně,pokud tedy bude chtít,nebo se bude muset nastoupit do léčebny.Dá se to zvládnout pomocí ambulantích docházek a nějakých léků co napíše doktor?Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Gábino.
Ano, léčit se dá i ambulantní formou. Pokud by v případě přítele byla dostačující, bohužel takto na dálku, bez osobního kontaktu a s minimálním množstvím informací neumíme přesně posoudit. V případě jakékoliv formy léčby, je nezbytná motivace a spolupráce dotyčné osoby, neuvedla jste, jak na tom je přítel s motivací. Zda by s případným léčením souhlasil.
Také netuším, kde žijete. Pokud je Vám dostupná Praha, obraťte se na naši specializovanou poradnu pro partnery uživatelů, kontakt níže:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon:     284 824 234, 739 268 527
Email:        rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Provozní doba: PO až PÁ 9:00 - 19:00 (nutné objednání předem)
Veškeré služby jsou poskytovány bezplatně. Více info naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Dále si zatím můžete prostudovat obecné základní informace pro blízké osoby, viz odkaz:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Pokud žijete někde jinde a Praha pro Vás není dostupná, napište prosím znovu a uveďte, kde žijete, jaké města máte v dobré dopravní dostupnosti. Rádi Vám poskytneme vhodné kontakty s ohledem na lokalitu.
Zatím se mějte hezky, zda by Vám něco nebylo jasné a měla doplňující dotazy, nebojte se napsat.
S pozdravem MK