mdma a zuby
Lex
Dobrý den, chtěla bych se zeptat co mám dělat když i po dvou dnech po požití mdma mě bolí zuby a nemůžu moc žvýkat ani otevírat pusu?Mám celkem strach ze jsem si vyhodila pant nebo tak něco.Je to možné?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, Lex.
Vážím si důvěry, se kterou se obracíte na naši poradnu, děkuji za dotaz. Potíže, které popisujete nejsou ničím vzácným, zdaleka častěji ale bývají spojena s užíváním pervitinu. Stává se, že při intoxikaci amfetaminy uživatel často a intenzivně neovladatelně zatíná zuby, takže ho ještě dlouho po odeznění účinku drogy mohou bolet jak zuby, tak zejména žvýkací svaly. V takovém případě bolest postupně, nejdéle v horizontu dnů, sama odezní. Někdy se stane i to, že si při žvýkání, nebo nekontrolovatelné obličejové mimice intoxikovaný skutečně "vyhodí pant", tedy vykloubí spodní čelist. Stačí se podívat do zrcadla, ve kterém je vidět, že čelist "nesedí" na svém místě. Pak je nutné navštívit lékaře, nejlépe stomatologa, který jedním pohybem dokáže čelist vrátit tam, kam patří. Bolest pak téměř okamžitě ustoupí. S velkou pravděpodobností by k tomu došlo časem i samovolně, ale bylo by zbytečné se tak dlouho trápit, nebo riskovat například zánět trojklanného nervu, atd..
Velmi často se stává, že se tablety vydávané za MDMA ředí a mixují s jinými psychostimulanty, nebo jinými, často nebezpečnými látkami. Není žádnou vzácností, že distribuovaná "Extáze", ve skutečnosti vůbec MDMA neobsahuje. O MDMA, dalších psychostimulantech a o rizikách spojených s jejich užíváním se může více dozvědět na stránkách naší poradny pod odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny-uvod/mdma-extaze.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/stimulacni-drogy-Uvod.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/stimulacni-drogy-historie.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Doufám, že Vám byla naše odpověď užitečná, kdykoli se na nás obraťte.
Přeji Vám vše dobré, ať jste brzy v pořádku a máte od bolesti pokoj.
Amrit Sen.