Alkohol a pervitin
-
Dobrý den,včera jsem poprvé měla pervitin.Problem je v tom,že jsem před i po užití pervitinu hodně konzumovala alkohol-a nepřišla jsem si nějak na \'drogách\' ani dnes nic,perník jsem si mohla dát tak kolem 10té.Asi kolem 3-4té ráno jsem šla normálně spát,i když jsem dlouho nespala no,pár hodin.Chtěla jsem se zeptat jakto že to na mě nemělo téměř žádný účinek..Dnes mi nebylo zrovna nejlíp ale bylo to spíš jak kocovina,ne jak dojezd.tak nevím..předem děkuji za odpověd

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
napadá mě víc důvodů. Prvním z nich je, že jste účinek pervitinu přebila alkoholem. Není to úplně nezvyklé. Někdy po zkonzumování většího množství alkoholu člověk subjektivně intoxikaci pervitinem nepociťuje. Někdy to funguje i naopak - člověk na pervitinu necítí účinky alkoholu. Možná je to i tím, že jste ještě neměla s pervitinem zkušenosti a nevěděla úplné co čekat a třeba účinkoval slaběji, než jste očekávala. Také to mohlo být tím, že jste užila pervitin nekvalitní.
Ať už to bylo jakkoliv další experimenty s pervitinem nebo i jinými drogami Vám nedoporučuji. Může se Vám to nepříjemně vymstít. Zkuste si před dalšími případnými experimenty s pervitinem o této droze ještě něco načíst. Třeba na stránkách naší poradny, nebo na stránkách www.extc.cz.
Zatím se mějte dobře a kdybyste se ještě potřebovala na něco doptat, tak znovu napište.
Miroslav Giljan