početí dítěte
Daniel
Dobrý den,
rád bych se na Vás obrátil s jedním soukromým dotazem, a to ohledně vlivu dlouhodobého pravidelného kouření marihuany mužem na početí dítěte a jeho vývoj. S přítelkyní plánujeme \"začít se snažit\", ale bohužel se mi nepodařilo přestat tak jak jsem si slíbil, i když jsem omezil.. jinak nekouřím, alkohol piji příležitostně, jen tento můj středoškolský a vysokoškolský \"zlozvyk\" přetrval i dospělého života. Přítelkyně má s marihuanou nulové zkušenosti, nekouří, nepije. většinou čtu na odborných serverech reakce že užívání ze strany otcem nemá žádný vliv, jen matkou v průběhu těhotenství, ale rád bych slyšel Váš názor, jsem jinak dost zodpovědný, takže Vaše doporučení budu brát vážně. děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Danieli, zdravím Vás.
Cením si Vaší důvěry, je dobře, že se zajímáte o rizika spojená s Vaším uživáním drog, a že byste rád, aby se Vám i partnerce narodilo zdravé miminko. Že kouříte marihuanu by na dítě skutečně nemělo mít vliv. Možná by stálo zvážit, nakolik Váš zlozvyk může ovlivnit vztahy s přítelkyní a zodpovědnost v roli otce, až se miminko narodí... Pokud byste uvažoval o tom svoje užívání marihuany omezit, nebo s ním dokonce přestat, případně se chtěl dozvědět více o rizikách souvisejících s užíváním THC, mohou Vám být inspirací tyto stránky:
http://www.koncimshulenim.cz/
http://marihuana.web-zdarma.cz/o-trave/rizika-uzivani-marihuany
Doufám, že Vám byla naše odpověď užitečná, kdybyste se ještě potřeboval na něco doptat, kdykoli napište.
Přeji Vám i přítelkyni, ať se brzy zadaří ke společnému štěstí.
Amrit Sen.