Odpovědi
Lili
Je to cca 3 měsíce možná i déle kdy jsem se ptala na dotazy, které mě stále nebyly zodpovězeny. Jak dlouho to bude ještě trvat?
975547
590847

Odpověděl: Bára Orlíková
Dobrý den,
je ji velmi líto, ale s ohledem na technické problémy webu Drogové poradny v průběhu července došlo ke ztrátě zadaných dotazů za poměrně dlouhé období. Kolega Josef Šedivý uvedl tuto skutečnost na hlavní stránce poradny již v červenci a požádal tazatele, kteří zadali dotaz v předchozích týdnech a nebyl jim zodpovězen, aby zaslali svůj dotaz znovu. Původně se zdálo, že se časem podaří data obnovit, ale bohužel k tomu zatím nedošlo.
Prosíme tedy o pochopení, zradila nás technika. Dotazy Vám rádi zodpovíme, ale je bohužel nutné je zaslat znovu.