zvláštní pach
Lucullus
Dobrý večer,
Stává se mi občas, že ucítím jakýsi zvláštní pach jakoby síru. Když jsem se zeptal jestli to okolí cítí tak prý ne. Jedná se o ojedinělé takřka momentové případy. Užívám antipsychotikum Amisulprid Mylan poslední dobou ráno a večer, ale intervaly jsou nepravidelné. Není možné, že ten pach je vedlejší účinek tohoto antipsychotika, nebo toho, že jej v poslední době takto nepravidelně užívám? děkuji dost mě to znepokojuje

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Lucullusi,
v první řadě vám doporučuji probrat své dojmy s lékařem, který vám zmíněný lék předepsal. Asi by bylo dobré, kdybyste mu také řekl, že jej neužíváte pravidelně.
Z vašeho dotazu mám takovou fantazii: vzhledem k tomu, že pach síry nikdo jiný kolem vás necítí vyplývá, že může jít možná spíše o vaši představu. Nepíšete o pachuti v ústech, kterou mohou různé léky v kombinaci například s různým jídlem někdy vyvolávat, ale o pachu a logicky dodáváte, že by jej měli cítit i ostatní. Jiná souvislost se zmíněnou medikací, nežli nepravidelné užívání, mě nenapadá. Opravdu to proto proberte s lékařem, který vám lék předepsal.
S pozdravem Jakub Chudomel