kdy na testy?
kydlik
Dobrý den, po 12ti letém užívání pervitinů a náledné 3 leté pauze, jsem se k této mé zálibě opět vrátil. Problém je v tom, že po propuštění z VTOS jsem pod dohledem probačního úředníka, který mi dělá testy. Měl jsem soudně naříenou ochranou léčbu ambulantní formou (evidentně úspěšnou), kterou jsem bez jakéhokoli prohřešku splnil. Nyní užívám od začátku dubna, zhruba půl g denně.\'Chci se vás zeptat, jak dlouho približně jsou pervitini v krvi, moči, slinách (je-li v tom rozdíl)? Co mám udělat pro urychlení telesné očisty? Je mi jasné, že v 1.řadě vysadit. Poslední užití je plánováno na dnes. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Kydlíku, zdravím Vás.
Cením si důvěry, se kterou se obracíte na naši poradnu, děkuji za dotaz. Dost dobře nerozumím tomu, jestli myslíte vážně, že ochranná léčba byla úspěšná, když drogy zase berete. Snad máte na mysli, že když nad Vámi visel Damoklův meč, dokázal jste pod pravidelnou kontrolou v průběhu ambulantní léčby nařízené soudem nějaký čas abstinovat. Ještě než odpovím na Vaši otázku si dovolím doporučit Vám, abyste se léčil, jinak riskujete, že se dřív, nebo později opět ocitnete ve vězení, protože návrat drogám a jeho důsledky bývají většinou závažnější a zběsilejší, než tomu bylo v předchozím drogovém období. Odpusťte, to už asi velmi předbíhám, ale s ambulantní léčbou si už nejspíš nevystačíte, a k tomu, abyste se z drog vysekal a naučil se spokojeně žít šťastným životem, budete potřebovat intenzivní terapii v pobytovém zařízení, včetně následného dlouhodobého doléčování. Z Vašeho dotazu jsem ale pochopil, že hodláte vesele "smažit" dál, a rád byste se dozvěděl, jak oblafnout probačního úředníka tak, aby měl dojem, že drogy neužíváte. Můj názor je, že se Vám to podaří jen velmi těžko. Návod na to, jak zásadně urychlit odbourání drog z těla tak, aby je test nezachytil, neexistuje. Je Vám sice jasné, že prvním krokem je vysadit, ale přitom máte v plánu pervitin užít.
Přítomnost pervitinu se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, jeho množství a kvalitě, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
- detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Doba, po kterou lze pervitin zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Půl gramu každý den, to už je slušná recidiva. Kdybyste měl v plánu, svojí závislost řešit, nebo měl případně jiné dotazy, ozvěte se.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.