syn
Heha
Prosím ,co mám udělat aby syn podstoupil léčbu,je v léčebně na detoxikaci a chce to ukončit.Je na pervitinu osum let,jak na to a jak na něho ,předem děkuji za odpověd H.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Netuším, jako moc je syn motivován či nemotivován po detoxifikaci pokračovat v návazné léčbě. Pokud motivovaný není, není to úplně jednoduché a někdy bývá složité dotyčného přesvědčit, že je léčba vhodná apředevším potřebná...
Také netuším, kde žijete, pokud je pro Vás dostupná  Praha, doporučuji obrátit se na naši specializovanou poradnu určenou právě pro rodiče a tam se v osobním kontatku více a podrobněji poradit jak vhodnou komunimací syna k léčbě motivovat. Musím Vás, ale upozornit na skutečnost, že někdy je to trochu běh na dlouhou trať (než si dotyčná osoba uvědomí, co je pro něj dobré). Vždy jsou to velmi individuální záležitosti, je také třeba mít více ucelených informací, proto je dobré být s odbornou pomocí v průběžném kontaktu a průběžně konzultovat nově vzniklé situace apod...
V přiloženém odkaze můžete prozatím prostudovat základní obecné informace pro rodiče:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Pokud žijete někde jinde, napište prosím znovu a upřesněte region avětší města, doporučíme Vám jiné vhodné zařízení na které se můžete obrátit  pro pomoc a rady...
Poradna pro rodiče, o.s. SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon:      284 824 234, 739 268 527
Email:        rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Veškeré poradenské služby jsou nabízeny a vykonávány bezplatně. Nezbytné je se předem objednat během provozní doby (PO až PÁ 9:00-19:00). Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zatím se mějte hezky. Pokud by něco nebylo jasné nebo jste měl další doplňující dotazy, nebojte se opět na nás obrátit. Držíme palce!
S pozdravem MK