nitrozilni aplilace pervitinu
miky
Dobry den prosim vas po vpichu pervitinu ruka v miste vpichu zcervenala a dela se tam boule,co to mohlo zpusobit a jake mohou byt nasledky? Dekuji

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
možností, které to mohli způsobit je víc. Jednou z nich je, že jste si aplikoval část dávky mimo žílu a díky tomu si podráždil okolí místa vpichu. Teď se dávka, která se nedostala do žíly bude postupně vstřebávat, pokud to půjde dobře. Další možností je, že jste si do místa vpichu zanesl infekci a zčervenání a boule je reakcí na ní. To se může stát celkem lehce při nedodržení dostatečné hygieny.
Zkuste si místo vpichu pár dní mazat heparoidem, nebo mastí ibalgin duo efekt. Oba tyto výrobky mají protizánětlivé účinky a rozpouštějí krevní podlitiny. Kdyby se Vám to do pár dní nezlepšilo, tak si zajděte minimálně do kontaktního centra pro uživatele drog, ale ideálně rovnou do nemocnice. To co se Vám děje vypadá nejspíš na začínající absces, který když se nezaléčí, může prorůst až do flegmony. Samozřejmostí je, že teď si nebudete do tohoto místa aplikovat injekčně.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan