dcera
Renata
Dobrý den,prosí Vás můžete mi poradit,už jsem dvakrát psala a moc Vám děkuji za podporu a ochotu.Mám dceru 21 Lindu bere pervitín asi 6 let s roční přestávkou kdy vubec nebrala a dokončila školu a udělala si i řidičák.Pak do toho spadla znovu je to pořád do kola.Má nastavené hranice ,peníze nedáváme do práce nechodí.Je to asi tak dva dny kdy mi dcera zavolala ,že musí na léčení že jinak asi umře,jelikož pracuji jako zdravotní sesra v německu tak to musím řešit na dálku.Dneska jsem s ní mluvila znova,chce na léčení.Prosím Vás kam jí mám zaregistrovat na pobztové léčení.Děkuji vám za odpověd.Zatim jí hlídají mé rodiče aby vydržela abstinovat a aby neodešla z domu.Děkuju S.

Odpověděl: Veronika Šindelářová
Dobrý den,
jsem ráda, že se znovu ozýváte. Je skvělé, že se Vaše dcera právě rozhodla pro léčbu. Psala jste, že docházíte do místního kontaktního centra. Myslím, že nejlepší by bylo, kdyby Vaše dcera řešila nástup do pobytové léčby s pracovníky kontaktního centra (navštívit ho může třeba v doprovodu prarodičů, pokud je to možné). Pracovníci kontaktního centra pomůžou Vaší dceři zorientovat se v síti pobytové léčby, rozhodnout se, jaký typ zvolit (léčebnu nebo terapeutickou komunitu), zjistit aktuální kapacitu jednotlivých zařízení a zajistit nástup do léčby a její návaznost. Obvykle bývá podmínkou před nástupem do léčebny absolvovat detox.
Přehled jednotlivých zařízení pobytové léčby najdete v naší databázi: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.htm. Více informací o typech pobytové léčby najdete například zde http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/lecebne-programy.html.
Držím Vám a Vaší dceři palce v jejím rozhodování a přeji hodně štěstí. V případě potřeby se na nás můžete znovu obrátit.
S pozdravem,
Veronika Šindelářová