nefunkcni mail
z
Zdravim, snazila jsem se napsat na vas stacionar, ale mail se mi vraci jako nedoruceny. Zkousela jsem to i z tel. I z pocitace. Asi si reknete proc nezavolam, ale proste je pro me snazsi se o problemu rozepsat.
Jeste by me zajimalo. Pan Minarik je psychiatr, znamena to tedy, ze k nemu dochazi jen lide s psychickymi problemy z drog, pripadne lide s tezkou zavislosti. Nebo se k nemu muze dostat i rekneme rekreacni uzivatel, ktery by uz z toho proste rad vybruslil?

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
rozumím, že je pro Vás snažší o Vašich problémech psát než mluvit, nicméně v případě, že se rozhodnete je opravdu řešit, nic jiného, než zavolat/zajít do stacionáře (či jiného zařízení), Vám nezbyde... Psát můžete sem na Drogovou poradnu, kde Vám rádi opět písemně odpovíme, nicméně kolegové z Denního stacionáře s Vámi zcela jistě po mailech konzultovat nebudou.
Pan Minařík pracuje v zařízení CADAS SANANIM, kde se zabývají jako pomocí osobám s psychiatrickými potížemi (především v kombinaci s užíváním drog), tak substituční léčbou pomocí preparátu Suboxone a ambulantní detoxifikací. Rekreační uživatelé patří také do cílové skupiny. Potíž je, že zařízení CADAS je dlouhodobě přetíženo zájmem klientů a nemá moc kapacity přijímat nové. Zkuste si tam zavolat a domluvit se, zda Vás zařadí do pořadníku zájemců o léčbu, či poradí kontakt na jiného psychiatra.
Co se týká vráceného mailu do stacionáře, zřejmě došlo k nějaké technické chybě (zda na Vaší či jejich straně nezjistíme), ale mail stacionar@sananim.cz je funkční.
Přikládám Vám ještě kontakt na CADAS i Denní stacionář a ráda bych Vás podpořila v tom, abyste sebrala odvahu, zavolala a domluvila si osobní schůzku (jak jsem zmiňovala výše, v CADASu to bude zřejmě obtížné, ale ve stacionáři Vás určitě přijmou). Existuje i varianta zastavit se v úterý nebo ve čtvrtek v 10:30 na motivační skupinu (není třeba se předem objednávat).
Vilma Šilarová
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26, Praha 7
Telefon:     +420 220 803 130
+420 220 800 041
GSM:           +420 605 212 175
e-mail:         stacionar@sananim.cz
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/prijem-klientu.html
CADAS SANANIM
Spálená 12, Praha 1
Telefon:     +420 222 924 245
GSM:           +420 603 831 815
e-mail:        cadas@sananim.cz