Prosba
booczpl
Dobry den, cca 5 mesicu jsem 3-4 za nesic uzival kokain. Je mi 40 let a z prytelkyni planujeme rodinu, in vitro i to v terminu 3 tydnu ...
Mam se bat vlivu na decko ?
Dekuji

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
při užívání ve Vámi popsané frekvenci se nejspíš nemusíte obávat trvalého poškození spermií. Bylo by víc než vhodné abyste od této doby abstinoval. Předpokládám, že podstupujete vyšetření spermatu, takže případné odchylky se ukážou na spermiogramu. Nepíšete, zda užívala i partnerka - je velmi důležité pro zdraví dítěte, aby v průběhu těhotenství a kojení neužívala návykové látky. To ale určitě víte.
Zkuste se zamyslet, jak jste na tom s kokainem, nebo i jinými drogami v této chvíli. Zda by Vám do budoucna nemohlo jejich užívání způsobovat problémy.
Zatím se mějte dobře. Přeji, ať Vám to s partnerkou dopadne, tak jak si přejete.
Miroslav Giljan