Jde to?
N.
Netusim,jak svuj dotaz polozit..nikoho nemam,jen diry v rukach a ten pocit bezcenosti,kdyz prowste tvrde zklamete sami seben!poradte,kde najit silu na to zvladnout todle na ciste hlave?

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
píšete o velmi náročné situaci, ze které se těžko hledá jednoduché východisko. Asi si i sama uvědomujete, že jednoduché řešení neexistuje. Potíže, které popisujete, mají s největší pravděpodobností jednoho společného jmenovatele a tím je pervitin (podle toho, co píšete ve skryté poznámce). Proto by bylo dobré zkusit udělat něco s jeho braním. Píšete, že berete už sedm let, což je dost dlouhá doba. Chápu, že Vám může droga v mnoha chvílích pomáhat, ale dlouhodobě s ní spokojeně fungovat moc nelze. V minulosti jste již třikrát byla v nějakém druhu léčby, takže už máte zkušenost s tím co je potřeba udělat na to, aby se člověk k léčbě propracoval. Uvažovala jste nad tím, že byste i v tuhle chvíli zkusila nastoupit někam do léčebného zařízení? To, že jste léčbu už zkoušela a nevyšlo to, neznamená, že to nevyjde tentokrát. Jste v kontaktu s nějakým pomáhajícím zařízením? Napadá mě, že nejjednodušší pro Vás je navštívit ostravské kontaktní centrum, kde můžete s pracovníkem řešit Vaší situaci. Pracovníci centra Vám můžou pomoct v mnoha záležitostech mimo jiné i v zařizování léčby pokud budete o ní mít zájem. Zkuste se tam zastavit. Posílám Vám kontaktní údaje na toto zařízení, pokud byste ho neznala.
Zatím se mějte dobře a kdybyste ještě něco potřebovala tak znovu napište.
Miroslav Giljan
Kontaktní centrum Ostrava
Adresa: Halasova 16/661
703 00 Ostrava -Vítkovice
Telefon: 595 627 005
Mobil: 602 670 789
E-mail: kcova@renarkon.cz
Kontaktní osoba: Bc. Beáta Oravcová,
vedoucí centra
vedkcova@renarkon.cz
Provozní doba
Kontaktního centra:
pondělí až pátek - 9:00 - 16:00