jak zacit
monika ones
Pritel chce uacit lecbu na subutexu a ja nevim kde zacit co je potreba k tomu jako prvni? Musi jit k doktorovi, musi mit nejake papiry a jak dlouho se ceka nez ho prijmou a jak dlouho to trva dekuji.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
pokládala jste nám podobně znějící dotaz před pár dny. Odpověď naleznete pod číslem 769269.
Tak jak jsem psal i v předchozí odpovědi, nejlepší bude, když si Váš přítel zajde na konzultaci do nebližšího kontaktního centra a tam s pracovníkem probere, jaký druh léčby by byl pro něho nejvhodnější a taky co všechno je potřeba před léčbou zařídit. Se zařizováním těchto záležitostí budou příteli pracovníci kontaktního centra nápomocní. Pokud neznáte žádné kontaktní centrum ve Vašem okolí, tak napište jaké větší město máte dostupné a já Vám pošlu kontakt na konkrétní zařízení.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan