pomoc
sh
Dobry den chtela bych se zeptat na nejake lecebny v moravskosleskem kraji Karvina a okoli. Nebo kontakt na nejakou osobu se kterou bych si mohla sjednat schuzku. Mockrat dekuji. (Pomoc by mela byt pro meho bratra souhlasil s lecbou tak chci vse zaridit) dekuji.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
ve Vašem kraji je více zařízení, které poskytují služby v oblasti léčby drogových závislostí. Záleží na tom, co konkrétně by Váš bratr potřeboval, případně jaké má o léčbě představy. Jednotlivé druhy léčebních zařízení se liší například tím, zda jde o službu pobytovou, nebo ambulantní. Rozdíl je i v délce samotné léčby, která se muůže pohybovat od 3 měsíců při léčbě na psychiatrické klinice až po 1 rok a déle při léčbě v terapeutické komunitě. Nejlepší by proto bylo, aby si Váš bratr, klidně i s Vaším doprovodem zašel do nejbližšího kontaktního centra pro uživatele drog a konzultoval s pracovníkem svojí situaci. Konzultace je zdarma a může proběhnout anonymně. Na této úvodní schůzce se Váš bratr víc a lépe zorientuje v nabídce léčebných služeb a dozví se, co konkrétně je potřeba zařídit k tomu aby mohl nastoupit do léčby. Nejbližší kontaktní centrum se nachází v Orlové. Zasílám Vám na toto zařízení kontakt. Zkuste je s bratrem, nebo on sám kontaktovat a domluvit si úvodní konzultaci.
Zatím se mějte dobře, a pokud byste se potřebovala na něco doptat, tak znovu napište.
Miroslav Giljan
Kontaktní centrum Orlová
Energetiků 940, pavilon A
735 14 Orlová Lutyně
k.centrum@ssmo.cz
596 511 074 - 1. kontakt
604 711 301 - vedoucí
602 820 474 - služba
Pondělí, středa, čtvrtek: 9:00 - 15:00
Úterý: 9:00 - 14:00
Pátek: 9:00 - 13:00
Po individuální domluvě:
Pondělí - pátek od 15,00 - 18,00