drogová závislost
zdenini
dobrý den ulítnul jsem 4 měsíce na opijum z makovic a cca denně 5 ml mlíka ... jakoby každej den z pěti ml mlíka mám hrozný áčka nemužu pomale ani makat a o prácu přijíd nemůžu, nemůžu si to dovolit, myslíte že mi doktorka napíše subotex nebo aspoň suboxan? je mi vážně hrozně díky za odp..

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
abstinenční syndrom po opiu je dost náročný, co sám pociťujete. V případě, že ještě máte zásoby makovic, tak můžete zkusit snižovat dávky - na čím menší denní dávce budete, o to bude jednodušší i úplné vysazení. Neumím Vám odpovědět na to, zda Vám konkrétní doktorka na tuto potíž předepíše subutex. Je to jenom v její kompetenci a na jejím odborném posouzení.
V období, když jste neužíval opium, bral jste něco jiného? Pokud jste si, jak jste to popsal, jenom ulítnul a jinak opiáty neberete, tak by možná bylo fajn, vzít si v práci na týden volno a vyabstinovat doma. Nebude to příjemné, ale určitě se tím neohrozíte na životě. Posílám Vám odkaz na článek, ve kterém je popsaných pár základních rad k domácímu detoxu: http://edekontaminace.cz/clanek/1/206/domaci-detox.html
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan