mdma
anchor
Dobry den chtel bych se zeptat dnes jsem omilem uzil mdma v piti na akci a v nedeli rano mam jet autem na dovolenou tak se chci zeptat jestli je riziko ze jedte budu mit pozitivni test pri silnicni kontrole. Dekuji za odpoved

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
užití MDMA je možné u jednorázového užití detekovat z krve a slin přibližně 1 až 3 dny, při testech z moče přibližně do týdne. Takže je možné, že byste měl při silniční kontrole pozitivní test na MDMA. V případě, že by Vás tato situace potkala, tak je potřebné trvat na krevních testech v laboratoři, které jsou již důkladnější a dokážou poznat, zda jste aktuálně intoxikován. Rychlotesty používané policii při silničních kontrolách toto identifikovat nedokážou, takže po pozitivním nálezu, patří krevní rozbor v laboratoři k běžné praxi.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan