jak jit spravným směrem ....
baabovicka
hledam radu a pomoct jak začit žit jako sparvna mamina a přesvědčit soud o me snaze se lečit se svou zavilsoti a žit jen pro svou rodinu a ditě:děkuji

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
Je fajn, že jste se rozhodla řešit svojí situaci a ještě lepší je, že jste se rozhodla pro léčbu. Terapeutická Komunita Karlov klientům skutečně umožňuje absolvovat léčebný program spolu s dítětem. Před vstupem do této komunity není potřebné předem absolvovat ukončenou léčbu v psychiatrické léčebně. Klient může na Karlov nastoupit i po absolvování detoxu. Podmínkou je aby při vstupných testech měl negativní výsledky na přítomnost návykových látek v těle.
Menší komplikací je, že nástup do komunity není možný hned, ale je tam čekací doba, která je přibližně 2-3 měsíce. Před tím je potřeba zařídit několik věcí, které jsou důležité pro absolvování komunity. Kolegyně, která má na starosti pořadník do Terapeutické komunity Karlov pracuje v Denním stacionáři Sananim v Praze. Nejlepší proto bude kontaktovat právě toto zařízení a domluvit se s ní na dalším postupu. V závěru mojí odpovědi Vám posílám kontaktní údaje na toto zařízení.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan
Denní stacionář Sananim
Janovského 26
170 00 Praha 7
nedaleko Veletržního paláce, vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon: +420 220 803 130
+420 220 800 041
Fax: +420 266 710 489
GSM: +420 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý: 8.00 - 17.00
16.00 - 17.00 - rodič. konzultace
Středa: 8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek: 8.00 - 15.00
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi/prijem-klientek.html