Syn je agresivni
ester
Dobry den,mame 17leteho syna ,již vice než rok se chova divně,vim, už ted ,že kouři travu..včera jsem dokonce našla skrčeny papirek,kde byl úlan jak marihuanu nakupovat adale prodavat.bylo to vypracovane skoro profesně,jsem z toho hotova,neuči se púropadl na středni škole a neuči se vůbec na opravky,prej je mu to jedno...nevim co s tim
navic ja mam rs a mam strach,aby mu to trava nespustila taky,ma to i muj bratr...
cele dny nic neji a pak se zase najimoc doslpova je mu špatně,nevime s manželem co s nim.posila nas někam...děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
situace, kdy víte, že něco je špatně, ale dítě to naprosto odmítá nebo se o ničem nechce bavit, je velmi obtížná. Na druhou stranu syn je stále ještě neplnoletý, bydlí u Vás, a tak máte přeci jen možnosti, jak ho k některým věcem dotlačit. Na každého ale platí trochu něco jiného, leccos už jste také jistě zkusili. Proto bych doporučovala zajít se i s manželem poradit osobně do některého ze zařízení, která poskytují pomoc rodinám, kde se vyskytl problém s drogami. Při takové konzultaci je přeci jen větší možnost pochopit, co se v rodině děje a pokusit se přijít společně na nějaký postup, řešení.
Pokud byste nevěděla, kam se obrátit, napište nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.