pomoc zivotni situace
misanek
Dobry den, bylo mi sdeleno ze jse muzu obratit na vasi organizaci ktera mi muze pomoci smou zivotni a financni tisni.Muj druh jiz uziva nekolik let subutex a to vnitrozilne nyni jsem tehotna v 8 mesici a bez prijmu.Druh neni veden na UP a ja pobiram hmotnou nouzi v castce 2.200 kč.bylo mi sdeleno ze vase organizace poskytuje lidem v techto situacich penezitou jednorazovou pomoc a proto jse na vas obracim stimto dotazem.Dekuji Hermina Surmajova

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
organizace Sananim poskytuje zdravotní, sociální a terapeutické služby klientům, kteří se potýkají s problémy spojenými s užíváním drog. Tyto služby poskytujeme taktéž rodině a blízkým osobám našich klientů. Určitě Vám ale žádné naše zařízení nemůže poskytnout finanční výpomoc - na to nemáme prostředky.
Napsala jste, že jste z Prahy. Můžeme Vám nabídnout konzultaci v některém z našich zařízení, při které Vám můžeme pomoci zorientovat se v dávkách sociální pomoci a státní sociální podpory. Taky by bylo fajn se zamyslet nad nejbližší budoucností a výchovou dítěte a společným životem s člověkem, který užívá drogy nitrožilně.
Vašemu partnerovi můžeme nabídnout možnost využití některé z našich léčebně orientovaných služeb, pokud by o to měl zájem.
V závěru mojí odpovědi Vám posílám kontakt na naše kontaktní centrum, kde si mužete domluvit schůzku Vy, nebo i Váš partner.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan
Kontaktní centrum Sananim
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 283 872 186
Fax: +420 283 872 258
e-mail: kacko@sananim.cz
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00