metadon
jana
Predem vam moc dekuji za vasi odpoved.A dekuji za vasi ochotu pomoct.Na substinancni lecbu. chodim bohuzel ne v ceske republice,ale v dansku,kde ziji jiz mnoho let.Dotaz pro Vilmu Silharovou.dekuji za odpoved.Jana

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás,
moc se omlouvám za prodlevu v odpovědi. S kolegyní Vilmou Šilarovou, která Vám odpovídala předchozí dotaz, jsme se pokoušely dopátrat se nějakých informací o systému substituční léčby v Dánsku, ale bohužel velká řada informací není v angličtině a nedopátrali jsme se potřebných informací, které by Vám mohly nějak ve Vaší situaci pomoci. Nevím tedy, jak je to s metadonem v Dánsku nastavené, jaké jsou podmínky léčby, nakolik jste v kontaktu s odborným lékařem, jakou máte možnost konzultací týkajících se případného vysazení...
Nevím, zda se Vám podařilo záležitost probrat s lékařem, zda jste již vysazovat začala nebo dokonce vysadila, a jak situace nyní vypadá. Budeme rádi, když napíšete, jak na tom jste. Přestože se obávám, že s ohledem na to, že žijete v Dánsku, Vám takto na dálku pomoci a poradit mnoho nemůžeme.
Přeji hodně štěstí,
Bára Orlíková a Vilma Šilarová