ZACHVATY PO DROGACH
simonka
DOBRY DEN MUJ BRATR JE DROGOVE ZAVISLI NA HEROINU ALE CHVILY BYDLEL UME A BRAL NAKE PRASKY JMENOVALY SE SUBOXENY TAK BYL NORMALNI TRETI DEN CO JE BRAL ZNICEHO NIC SPADL NA ZEM ZACAL SE KLEPAT MLUVIT NEMOHL JAKO BY MEL STRACH TAK JSEM HO ZVEDLA A DALA NA POSTEL TAK LEZEL ZNICEHO NIC DOSTAL SILU VSTAL A CHTEL ME NAPODNOU DOSTALA JSEM VELKY STRACH TAK JSEM NA NEHO KRICELA ZE JSEM JEHO SESTRA TAK ODESEL CO TO JSOU ZA ZACHVATY A JAK TO LECIT DEKUJI

Odpověděl: Tereza Mazáková
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Vzhledem k tomu, že Váš bratr užívá návykové látky a na základě popisu stavu se pravděpodobně může jednat o epileptické záchvaty.
Záchvaty mohou být vyvolány užíváním nebo naopak vysazením určitých léků, mohou se také dostavovat jako vedlejší projev abstinenčních příznaků apod.
Více se o záchvatech v souvislosti s návykovými látkami dovíte na následujícím odkaze:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/172/epilepticke-zachvaty.html?warning=kill
Na druhou stranu příčinu a léčbu zajisté nejlépe posoudí ošetřujícíc lékař. Rozhodně bych tedy doporučila, aby si bratr za lékařem došel. Je možné, že se jedná také o záchvaty jiného druhu, případně o záchvaty, které s užíváním vůbec nesouvisí. To všek ale nelze, bohužel, takto na dálku posoudit.
Rozhodně tedy doporučuji vyhledat lékaře. Ideální zajisté není zneužívat jakékoliv návykové látky, bez ohledu na to, jakého druhu záchvaty jsou, ale chápu, že to je asi jasné.
Doufám, že se situace ohledně zdravotního stavu bratra nebude zhoršovat! Případně, že se rozhodne vyhledat příslušného odborníka, aby se mu nic závažného v budoucnu nestalo.
V případě potřeby se na nás můžete kdykoliv v budoucnu znovu obrátit.
Přeji hezký zbytek dne.
S pozdravem,
Tereza Mazáková