Prosba
jana
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat jsem zacinajici kuračka
1 den vykouřím 3 cigarety
2 den vykouřím 1 cigaretu
3 den vykouřím 2 cigarety
a co se u me osoby stava po 10 minut v oblasti pupku me rozboli bricho z koureni a asi po 30 minutach me to nuti jit na velkou na zachod
co je v cigaretach obsazeno ze to nuti jit cloveka na zachod

Odpověděl: Bára Orlíková
Dobrý den,
opakovaně se zde na poradně pokládáte dotazy, týkající se kouření cigaret, které jsou velmi podobného charakteru. V několika předchozích odpovědích jsem Vás již odkazovala na stránky a on-line poradny, které se zaměřují přímo na kouření a závislost na nikotinu. Naše poradna se zaměřuje spíše na problematiku nelegálních drog a bude lepší, když své dotazy zkonzultujete s odborníky, kteří se přímo zabývají tímto tématem a mohou Vám lépe pomoci.
Co se týče Vašeho konkrétního dotazu na to, co způsobuje, že po vykouření cigarety Vás to nutí jít na záchod - jedná se o účinek nikotinu, který urychluje střevní peristaltiku. Více najdete na:
http://www.odvykani-koureni.cz/ucinky-nikotinu
Stejně jako kolega Jakub Minařík, který odpovídal Váš předchozí dotaz týkající se přestávání kouřit,
doporučovala bych se spojit s lékařem z některé z poraden pro odvykání kouření. Na níže uvedeném webu najdete kontakty na poradny v ČR a možnost online objednání se.
http://www.odvykani-koureni.cz/on-line-objednavani
Přeji hodně štěstí,
B. O.