detox
Maxwell
Už skoro dva týdny nic neberu a mam problém se spánkem,od toho co neberu drogy tak nemůžu usnout až po pár hodinách kdy to nějak odezní a budu moct normálně usnout?

Odpověděl: Lucie Čechová
Dobrý den,
předně gratuluji ke dvěma týdnům bez pervitinu!
Píšete, že neberete drogy, ale pak zmiňujete ve skryté poznámce THC. Předpokládám, že tedy abstinujete od tvrdých drog.
Problémy se spánkem se po vysazení pervitinu objevují (více o nežádoucích účincích si můžete přečíst na těchto stránkách v sekci Stimulanty). Je těžké říci, kdy by mohly zmizet. To je individuální - každý organismus je jiný.
Ve skryté poznámce uvádíte zvýšenou agresivitu. To také není v této situaci nic divného. Mimo jiné k tomu může přispívat i Váš současný problém se spánkem.
Nepíšete, zda abstinujete sám nebo někam docházíte. Bylo by dobré, abyste situaci probral s odborníkem - psychiatrem. Pokud by byly Vaše potíže vážnější, mohl by Vám pomoci nepříjemné stavy upravit vhodně zvolenou medikací.
Můžete případně využít kontaktu na kontaktní centrum, který sem Vám posílala v minulé odpovědi. Mohou Vás dokázat na konkrétního psychiatra v místě Vašeho bydliště. Také Vám pracovník kontaktního centra může poskytnout další informace k úspěšnému zvládnutí vašich současných obtíží.
Sám můžete přispět spánkovou hygienou - chodit spát vždy ve stejnou dobu, správná teplota místnosti aj. (řada článků k tomutu tématu je volně dostupná na internetu). Nic nezkazíte ani meduňkovým čajem. Neumí zázraky, ale řada klientů po jeho konzumaci uvádí zlepšení potíží.
Jak už jsem Vám psala minule - neváhejte využít pomoci odborníka. I absolvování konzultace Vám ponechává svobodu v dalším rozhodování. Případné rady si můžete jen vyslechnout a pak hledat vlastní cestu. Moc držím palce! Případně se kdykoliv znovu ozvěte.
Lucie Č.