nekvalitní pervitin ?
Lena
Dobrý den, jednou za pár měsíců si koupím pervitin,včera jsem si dala a nic mi nebylo..spíš to bylo jak kdybych měla hned dojezd..únava,ledové nohy,bez nálady,ale neusnula jsem,ani nejedla..pak se mi na dlani a mezi prsty udělal trošku ekzém,který svědí ..myslíte,že to bylo nekvalitním pervitinem ? Zdál se normální..bílé krystalky,ale byl mokrý.. další den jsem normálně usnula a vše zas ok,ale vyrážka nezmizela..předem děkuji :))

Odpověděl: Amrit Sen
Leno, zdravím Vás.
Cením si Vaší důvěry, děkuji za dotaz. Chápu Vaše znepokojení, dobře, že se ptáte. Bohužel takto na dálku je velmi těžké jinak, než obecně odpovědět. Relevantní odpověď Vám může poskytnout pouze lékař, který by Vás vyšetřil. Každý lidský organismus je jedinečně nastaven, a jeho reakce se z mnoha různých důvodů a okolností mohou měnit. Vyrážka může, ale také vůbec nemusí s užitím pervitinu souviset, jestli to vůbec pervitin, o jehož kvalitě či případných příměsích nic nevíme, byl. Pervitin, i pokud vypadá na první pohled kvalitně, může obsahovat příměsi z výroby, nebo může být ředěný distributorem, případně se droga mohla kontaminovat při její bezprostřední přípravě, tedy "rozdělávání", v případě, že jej užíváte nitrožilně. Často bývá droga "řezaná" nebezpečnými látkami. Že jste měla rovnou "dojezd", ale nejedla, ani nespala, by mohlo nasvědčovat tomu, že droga obsahovala více nezreagovaného efedrinu, resp. pseudoefedrinu, než finální látky. To je ale pouhá hypotéza. Naopak to, že byl pervitin ještě vlhký, nedosušený, by zásadní roli hrát nemělo, pokud v něm díky tomu nezůstal zbytek neodpařené kyseliny. V takovém případě by ale nebyl bílý, ale nažloutlý, a reakci podobnou té Vaší by i tak nejspíš nezůsobil. Neodpustím si připomenout, že i při občasném užívání se vystavujete mnoha rizikům. Pervitin má velmi vysoký závislostní potenciál, který většina závislých při "seznamování" s ním, či občasném užívání tragicky podcenila. Pro každý případ nebude od věci, když s vyrážkou zajdete k lékaři.
Budeme rádi, když dáte vědět, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla naše odpověď užitečná.
Kdykoli napište, přeji vše dobré a brzkou úzdravu,
Amrit Sen.