problem vyrasky ,strasne to picha a pali
genzy
vcera som si dal asi 5 avok pervitinu celi som sa vyhadzal drobne vyrazky ,este nikdy sa mi to nestalo je to z pervitinu alebo je ozne ze to je z niecoho co dotoho zamiesali dakujem

Odpověděl: Amrit Sen
Genzy, zdravím Vás.
Cením si důvěry, se kterou se na nás obracíte, děkuji za dotaz. Chápu Vaše znepokojení, co prožíváte je jistě velmi nepříjemné. Bohužel, takto na dálku nedokážu na Váš dotaz odovědět jinak, než velmi obecně. Vyrážka, kterou popisujete může být způsobena Vámi užitým pervitinem, nebo pravděpodobněji něčím dalším, co droga obsahovala. Stejně tak ale vůbec nemusí s drogou souviset. Zodpovědnou a relevantní odpověď Vám může dát pouze lékař, který Vás vyšetří, a kterému se svěříte se všemi okolnostmi, které by mohly s Vašimi potížemi souviset. Lékař Vám může pomoci i kdybyste snad před ním o drogách pomlčel, ale riskoval byste, že mu ztížíte, nebo znemožníte přesné určení diagnózy. Každopádně Vám doporučuji k lékaři zajít.
Budeme rádi, když dáte vědět, jak jste dopadl, doufám, že Vám bude brzy lépe.
Kdykoli se na nás obraťe.
Přeji vše dobré,
Amrit Sen.