Rivotril 3.
Lucie
Zdravím.
Už jsem vám před pár dny psala ohledně rivotrilu.. Napsali jste mi (nevím kdo konkrétně) ať si skusím nechat napsat od obvoďáka ad zoloft(myslím) ...
Před cca 9ti měsíci jsem si sama antidepresiva vysadila, konkrétně Asentru, protože mi po 4letech co jsem jí brala přestala účinkovat... Teď mám panické ataky každý den a do toho agorafobii a maniodepresi... Vím, že to zrovna na drogovou poradnu moc nepatří, ale doufám, že se mezi vami najde někdo kdo mi odpoví...
Našla jsem doma ještě balení Asentry 50 co jsem dřív brala, tak se chci zeptat zda by bylo dobré abych je začala brát znovu... U obvoďáka je mám i v kartě z dřívějška takže by mi je mohl i předepisovat ..
Děkuji moc, jste super :)

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud se u Vás nic zdravotně nezměnilo, tak by to asi bylo možné. Já obvykle svým pacientům - pokud jsou u mě dlouhodobě nebo opakovaně aby si pár tablet nechali a kdyby bylo nejhůře tak aby je nasadili a zavolali nasazuju - a dohodneme se na kontrole. Nicméně - pokud vám nefungovala tak je to otázka - nicméně na paniku by se dal její efekt fortifikovat buspironem, dávky obou léků se pak sníží a funguje to celkem  dobře. Nu, snad jsme vám pomohli, av. se ozvěte, kdyby bylo třeba.