Prosba
jana
Dobrý den,
Kouřím cigarety a chtěla bych přestat
Kouřím cigarety Kiss příchut merunka, jablko, jahoda stává se mi když kouřím cigaretu tak me slzí oči a brnení na nohou a vcera kratkodobě bolelo mi z koureni bricho hned jsem nevedela ze ceho to je s pranim pekneho dne N.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás.
oceňuji, že byste chtěla přestat s kouřením cigaret. Naše poradna se ale primárně zabývá spíše problematikou nelegálních drog, proto Vás odkážu na poradnu zabývající se problematikou kouření a závislosti na tabáku.
http://www.bezcigaret.cz/
http://www.stop-koureni.cz/poradna-lekare
http://www.odvykani-koureni.cz
Popisujete i zdravotní potíže související s kouřením cigaret, bohužel takto na dálku a přes internet nejsme schopní posoudit, nakolik souvisí s kouřením a ani jejich závažnost. Doporučovala bych se spojit s lékařem z některé z poraden pro odvykání kouření. Na níže uvedeném webu najdete kontakty na poradny v ČR a možnost online objednání se.
http://www.odvykani-koureni.cz/on-line-objednavani
Přeji hodně štěstí,
B. O.