drogy při jaterní dietě
mikel
Dobrý den,
Chci se zeptat jaký drogy by teoreticky při jaterní dietě měly být oproti alkoholu a MDMA bezpečnější a také jak moc vadí kouření cigaret v porovnání s třeba s pitím alkoholu.
Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Děkuji za důvěru a za dotaz. Na podobný dotaz Vám před nedávnem odpovídal kolega Minařík. Nezlobte se, ale s trochou nadsázky bych Vám sám za sebe nejraději napsal, že si nedáte pokoj...
Ale teď vážně, oproti alkoholu je při jaterní dietě "bezpečnější" většina drog, i tak Vás ale můžou drogy velmi ohrozit a poškodit. Nemám tuchy o Vašem zdravotním stavu, takže v extrémním případě Vás mohou drogy, podobně jako alkohol dokonce i zabít.
Pokud hodláte za každou cenu při jaterní dietě drogy konzumovat, kuřte tabák, ten přežijete. Pokud máte potíže sám z vlastní vůle konzumaci drog při zdravotních potíží vynechat, napište. Podíváme se společně na to, co by se s tím dalo dělat.
Přeji Vám vše dobré, krásný zbytek léta, co nejdříve se uzdravte,
Amrit Sen.