informace o schuzce
rudolf jezek
pani Cechova dobry den,muzete mi prosim informovat o tom jestli byla ma pritelkyne propustena na PP z Opavy dne 5.6.2014 a zda nastoupila do DC Ovci hajek jmenuje se M. S. nar. 1974,je vasi klientkou a jsme domluveni,ze se najdeme pres vas. Ja jsem v poradku,pracuju splacim alimenty,bydlim u sestrenice na Kladne,jsem cisty a vydrzim i nadale.Psal jsem Mise do Opavy ,ale nedostal jsem zadnou odpoved.Dekuju za odpoved s pozdravem Rudolf

Odpověděl: Lucie Čechová
Dobrý den, Rudolfe,
jsem moc ráda, že se Vám daří dobře. Od propuštění jste udělal veliký kus práce a jsem moc ráda, že jste se ozval. Vždy ráda slyším, že se naším klientům dobře daří.
O Vaší přítelkyni Vám nemohu podat žádné informace. Vzhledem k ochraně osobních údajů není možné sdělovat žádné osobní údaje o klientech - ani to, zda někdo naším klientem je nebo není.
Pokud se Vám dopis z Opavy nevrátil, měl by být doručený. Alespoň taková je moje zkušenost s korespondencí s klienty ve VT.
V případě, že nás Vaše přítelkyně osloví, o Vašem zájmu se s ní setkat jí budeme informovat. Zda se Vám ozve, bude už jen na jejím rozhodnutí.
Přeji Vám, ať se Vám daří i na dále tak jako teď a držím palce.
Kdybyste cokoliv potřeboval, neváhejte se na nás kdykoliv znovu obrátit.
Lucie Čechová