Vliv kouření marihuany otce na dítě
Darca
Dobrý den,
ráda bych se zeptala zda mohlo ovlivnit mého synka v době těhotenství to, že můj přítel jeho otec kouří marihuanu už dlouhou dobu. Je možné že to mohlo nějakým způsobem zasáhnout plod nebo když jsme ho počali?Protože mi miminko přibírá na váze pomaleji než obvykle má tak se bojím že by to mohlo mít nějaký vliv na něj.díky za odpo.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás,
kouření marihuany u otce nemohlo ani při početí ani v průběhu těhotenství ovlivnit vývoj dětátka. Miminka přibývají na váze některá rychleji a některá pomaleji, faktorů může být hodně a jsou velmi individuální. Nevím, jak je miminko staré, zda ho kojíte či ne, zda jeho nepřibývání na váze řešila s dětským lékařem... takže těžko mohu posoudit příčiny, nicméně to jistě nebude tím, že otec v době početí kouřil marihuanu. Miminko by mohlo mít nižší porodní váhu a nějaké další potíže v souvislosti s užíváním marihuany v průběhu těhotenství, jen pokud byste ji intenzivně užívala jako těhotná Vy.
Pokud byste měla další dotazy v souvislosti s marihuanou, neváhejte se na nás znovu obrátit.
Přeji hodně štěstí a ať miminko prospívá.
B. O.