pod vlivem thc
Honza21
Dobrý den, chtel bych se zeptat , vín že tráva je nelegalni atd... Ale chtěl bych se dozvědět co se stane když už mi je přes 18 a potkal bych policajty kteří zjistí že jsem pod vlivem thc , jestli je to trestný a případně za to něco je ? Děkuji za odpověď :)

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
užívání jakýchkoliv drog jako takové není trestním činem. To znamená, že nemůžete být postihován jenom za to, že jste pod vlivem drogy. Výjimku tvoří případy, kdy děláte nějakou činnost, která není slučitelná s tím, abyste byl pod vlivem drogy - například řízení motorového vozidla.
Takže pokud budete plnoletý a policie u Vás z nějakého důvodu zjistí intoxikaci marihuanou, tak Vám nehrozí žádný trestní postih. Jinak to už bude probíhat v případě, že by u Vás marihuanu nebo jinou drogu našli - tady už Vám trestní postih hrozí dle druhu drogy, jejího množství apod.
Trestní stránka užívání marihuany ale není jediným rizikem. Pokud tuto drogu užíváte, nebo to plánujete, zkuste si něco o ní načíst. Třeba na stránkách naší poradny.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan