MDMA
Sam
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně poškození nosní přepážky při šnupání rozdrceného krystalické MDMA. S kamarády jsme to \"vyzkoušeli jen\" zatím 3x ale no bylo to fajn tak si myslím že to nebylo naposledy. Nemám s tím žádné problémy, ikdyž jsme si jednou dali za noc 4 dávky tak žádný nepřijemný dojezd ani jiné problémy nevnímám. Jen se bojím o nosní přepážku a chci se zeptat jestli i občasným(2x do měsíce) šnupnutím by mě čekalo poškození přepážky? A zda má MDMA naprosto stejné účinky při požití v nějakém pití? Předem děkuji za odpověd. Sam

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
k poškození nosní přepážky u šňupání čehokoliv určitě dochází. Otázkou je jak moc to pocítíte při aplikaci 2 x do měsíce. Dá se ale přepokládat, že při dlouhodobějším užívání se i u takovéhle intenzity můžou projevit potíže. Je fajn po aplikaci krystalu nosem, vyčistit si nosní dutinu. Náš doktor doporučuje k regeneraci nosu nosní kapky Euphorbium a nosní olej Coldastop (s vitaminy A a E, revitalizuje nosní sliznici). Můžete to zkusit.
Co se týče aplikaci krystalu ústy, tak celkový účinek drogy bude podobný jako při šňupání. Hlavním rozdílem bude pomalejší nástup účinku a bude chybět nájezd (pokud ho pociťujete).
Poškození nosní sliznice není jediným rizikem, které hrozí při užívání MDMA. Zkuste si ještě něco o této droze načíst. Třeba na stánkách naší poradny.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan